evad evad .

evad

توري حصاري چيست؟

صفحه اصلي » گروه » كسب و كارها
 
 06 فوريه 2023 - 0:35
 شناسه : 3974
توري حصاري چيست؟
زمان مطالعه: ۳ دقيقهتوري حصاري چيست؟ ايجاد امنيت براي ملك هاي شخصي و يا زمين هاي زراعي يكي از ملزومات زندگي امروزه است. توري حصاري يكي از ارزان ترين و كارآمد ترين روش ها جهت حفاظت از مزرعه، باغ و ملك شخصي است. استفاده از توري حصاري باعث مي‎شود براي زمين شخصي امنيت كامل فراهم شده و ديدن […]

ارسال توسط : manaadmin
 
 
پ
پ
زمان مطالعه: ۳ دقيقهتوري حصاري چيست؟
ايجاد امنيت براي ملك هاي شخصي و يا زمين هاي زراعي يكي از ملزومات زندگي امروزه است. توري حصاري يكي از ارزان ترين و كارآمد ترين روش ها جهت حفاظت از مزرعه، باغ و ملك شخصي است. استفاده از توري حصاري باعث مي‎شود براي زمين شخصي امنيت كامل فراهم شده و ديدن فضاي داخل محوطه حصاركشي شده نيز امكان پذير باشد.

 

انواع توري حصاري
توري حصاري از نظر جنس به سه دسته روكش دار pvc، كالوانيزه گرم و مفتول سياه تقسيم مي‎شود كه هر يك ويژگي هاي خاص خود را دارند و بايد با توجه به شرايط جوي منطقه يك انتخاب مناسب داشت.

توري حصاري از نوع گالوانيزه گرم

گالوانيزه شدن توري ها باعث افزايش مقاومت آهن در برابر زنگ زدگي مي‎شود. روش گالوانيزه از رنگ آميزي ارزان تر است و بسيار ماندگار و باكيفيت است. با گالوانيزه شدن توري حصاري طول عمر و دوام آن به بيش از ۴۵ سال مي‎رسد و به حصاركشي زيبايي نقره مانندي مي‎دهد.

توري حصاري با روكش pvc

در توري حصاري با روكش پي وي سي  مقاومت در برابر رطوبت افزايش مي‎يابد و زيبايي محوطه حصاركشي شده را دوچندان مي‎كند. Pvc نوعي  پلاستيك سخت با مقاومت بالا است كه ضد زنگ بوده و ظاهري زيبا دارد.

توري حصاري مفتول سياه

مفتول سياه يا توري حصاري ساده به دليل گالوانيزه نشدن در برابر آب مقاومت زيادي ندارد. بنابراين از اين توري در مناطق با آب و هواي گرم مي‎توان استفاده كرد.

 

مزاياي توري حصاري
محصولي پركاربرد براي حصاركشي ملك شخصي
مناسب براي حصار زمين هاي ورزشي، استخر، زمين زراعي، باغ وحش يا محل هاي نظامي و صنعتي
مقاومت بالا براي جلوگيري از سقوط اشيا و افراد از بلندي
مناسب جهت اطراف قطار و ريل راه آهن
مناسب براي ساخت قفس حيوانات
استفاده به جاي سيم خاردار
ويژگي هاي توري حصاري
قيمت مناسب
برخورداري از ظاهر زيبا
مقاومت بالا در برابر خوردگي و زنگ زدگي
مقاومت بالا در برابر پارگي
افزايش امنيت ساختمان، زمين و باغ ها

قيمت و نحوه خريد توري حصاري
قيمت توري حصاري به عوامل مختلفي وابسته است مانند:

قطر وجنس مفتول، ارتفاع، اندازه چشمه و ارتفاع آن.
قطر مفتول از ۲ تا ۴ ميلي متر متغير است
سايز چشمه از ۴ تا ۸ سانتي متر متغير است
ارتفاع ۱ تا ۳ متر
توري حصاري با جنس ايراني از نوع گالوانيزه گرم است و از نظر كيفيت و دوام از جنس چيني با گالوانيزه سرد بسيار بهتر است. روي قيمت هر رول توري حصاري، عوامل زيادي مثل وزن موثر هستند كه وابسته به قطر مفتول و سايز چشمه افزايش و كاهش مي‎يابد.

 

شما مخاطبان عزيز ميتوانيد براي دريافت قيمت توري حصاري با كارشناسان آهن آصف تماس حاصل نماييد. با خريد توري حصاري از مجموعه آهن آصف يك خريد ايده آل و هوشمندانه را تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۳:۳۰ توسط:كريم موضوع: نظرات (0)